
Anpassade grundskolan – på lättläst svenska
En broschyr på lättläst svenska om anpassade grundskolan: vad är anpassade grundskolan, vilka ämnen läser man och vem kan gå där?
Utgiven år : 2025
Serie: Övrigt material
ISBN : 978-91-7559-635-8
Ämnesord:
Länk till denna sida:
För att spara eller dela denna sida, använd nedanstående länk:
De flesta publikationer finns endast som pdf:er att ladda ner. De som finns att beställa i tryckt format har en länk till den webbutik där du gör din beställning.
Se utbudet av tryckta publikationer:
Kontakt
- För frågor om innehållet i olika publikationer, kontakta Skolverkets upplysningstjänst.
- För frågor om beställningar och fakturor av Skolverkets publikationer (förutom läroplaner) mejla till skolverket@ljungbergs.se.
Hittar du inte det du söker?
Vi gallrar med jämna mellanrum våra publikationer för att säkerställa att innehållet är aktuellt. Om du behöver ta del av bortplockat material kan du kontakta vår registrator, ange då publikationens titel. Mejla registrator@skolverket.se.
Publikationer som beställs i Skolverkets webbutik skickas från vår distributör Ljungbergs tryckeri.
Du behöver ha ett konto för att beställa. Registrera ett nytt konto om du är ny användare.
Normalleveranser skickas som brev eller postpaket. Vi kan leverera enligt andra önskemål på din begäran, extra kostnader kan då tillkomma.
Beställningar skickas inom fem arbetsdagar från beställningsdatum förutsatt att de beställda artiklarna finns i lager. Vid beställning som överstiger lagersaldot ger vi besked angående det via den mejladress som angavs vid beställningen.
Pris och debitering
- Priser är angivna exklusive moms om inte annat anges.
- Kostnad för frakt tillkommer alltid, även på gratismaterial.
- Betalning sker mot faktura inom 30 dagar från fakturadatum.
- Vi debiterar inte någon fakturerings- eller expeditionsavgift.
- För försändelser till utlandet tillämpas de regler om moms som gäller för det aktuella landet.
- Vi reserverar oss för prisändringar.