Till innehållet

Anpassade grundskolan – på lättläst svenska

En broschyr på lättläst svenska om anpassade grundskolan: vad är anpassade grundskolan, vilka ämnen läser man och vem kan gå där?

Publikationen har utgått

Utgiven år : 2025

Serie: Övrigt material

ISBN : 978-91-7559-635-8

Ämnesord:

Länk till denna sida:

För att spara eller dela denna sida, använd nedanstående länk:

De flesta publikationer finns endast som pdf:er att ladda ner. De som finns att beställa i tryckt format har en länk till den webbutik där du gör din beställning.

Här kan du se utbudet av tryckta publikationer samlat:

Kontakt

Hittar du inte det du söker?

Vi gallrar våra publikationer med jämna mellanrum för att säkerställa att utbudet är aktuellt. Om du behöver ta del av avpublicerat material kan du kontakta vår registrator, och ange publikationens titel. Mejla registrator@skolverket.se.

Publikationer som beställs i Skolverkets webbutik skickas från vår distributör Ljungbergs tryckeri.

Du behöver ha ett konto för att beställa. Registrera ett nytt konto om du är ny användare.

Normalleveranser skickas som brev eller postpaket. Vi kan leverera enligt andra önskemål på din begäran, extra kostnader kan då tillkomma.

Beställningar skickas inom fem arbetsdagar från beställningsdatum förutsatt att de beställda artiklarna finns i lager. Vid beställning som överstiger lagersaldot ger vi besked angående det via den mejladress som angavs vid beställningen.

Pris och debitering

  • Priser är angivna exklusive moms om inte annat anges.
  • Kostnad för frakt tillkommer alltid, även på gratismaterial.
  • Betalning sker mot faktura inom 30 dagar från fakturadatum.
  • Vi debiterar inte någon fakturerings- eller expeditionsavgift.
  • För försändelser till utlandet tillämpas de regler om moms som gäller för det aktuella landet.
  • Vi reserverar oss för prisändringar.