Kontakta oss på lättläst svenska

Så här kan du kontakta oss på Skolverket:

Ring oss

Ring oss gärna på telefon 08-527 332 00

så kan vi ofta hjälpa dig direkt.

Du kan ringa på vardagar från klockan 9 till 11.

På tisdagar och torsdagar kan du också ringa

från klockan 13 till 15.

Mejla oss

Du kan mejla oss med formuläret som du hittar här. Länk till annan webbplats.

I formuläret väljer du vad det är du vill fråga eller tycka till om.

Formuläret är inte på lättläst svenska.

Vill du kontakta en person på Skolverket?

Du kan ringa eller mejla om du vill kontakta en person på Skolverket.

Telefon: 08-527 332 00

Du kan ringa på vardagar från klockan 8.30 till 16.30.

Det är stängt för lunch från klockan 11.30 till 12.30.

Om du vill mejla så skriver du till personens namn

så här: fornamn.efternamn@skolverket.se.

Besök oss

Om du vill besöka oss är det bäst att du först bokar en tid.

Adressen är Svetsarvägen 16 i Solna.

Skicka brev

Om du vill skicka brev är adressen

Skolverket

Box 4002

171 04 Solna

Vad tycker du om webbplatsen skolverket.se?

Är det något som inte fungerar som det ska på webbplatsen skolverket.se?

Är det något du saknar eller inte hittar på skolverket.se?

Du kan skriva vad du tycker i formuläret som du hittar här. Länk till annan webbplats.

Formuläret är inte på lättläst svenska.

 

Skolverkets information på lättläst svenska

Den här texten är på lättläst svenska.

Texten utgår från en annan text på vår webbplats.

Kontakta oss

Senast uppdaterad 12 januari 2024

Innehåll på denna sida